“Fossil” atsisako išmaniosios laikrodžių rinkos

“Fossil” atsisako išmaniosios laikrodžių rinkos

Fossil” grupė paskelbė pasitraukianti iš išmaniųjų laikrodžių verslo, nepaisant ankstesnių spekuliacijų apie įmonės “Wear OS” išmaniųjų laikrodžių linijos ateitį. Nuo 2021 metų “Gen 6” modelio nebuvo pristatyta jokių naujų išmaniųjų laikrodžių, ir dabar patvirtinta, kad įmonė visiškai atsisako šios produktų kategorijos. Nors “Gen 6” pasekėjo nebus, esami “Fossil” išmanieji laikrodžiai vis dar gaus atnaujinimus “kelis ateinančius metus”.

“Fossil” grupės atstovas teigė, kad įmonė “padarė strateginį sprendimą pasitraukti iš išmaniųjų laikrodžių verslo”, atsižvelgdama į besikeičiančią pramonės aplinką. “Fossil” grupė nukreips išteklius į savo pagrindines stiprybes ir pagrindinius verslo segmentus, kurie ir toliau suteikia stiprias augimo galimybes: tradicinių laikrodžių, juvelyrikos ir odinių gaminių dizainą bei platinimą pagal savo ir licencijuotus prekės ženklus.

Nors “Fossil” išmanieji laikrodžiai buvo žinomi dėl trumpesnės baterijos veikimo trukmės, jie buvo vieni iš vizualiai patraukliausių rinkoje.

DUK

Kas yra “Fossil”?
“Fossil” yra tarptautinė kompanija, kuri gamina ir platina aksesuarus, įskaitant laikrodžius, juvelyriką ir odinius gaminius.

Kas yra “Wear OS”?
“Wear OS” yra Google sukurtas operacinės sistemos variantas, skirtas išmaniesiems laikrodžiams ir kitiems nešiojamiems įrenginiams.

Ką reiškia “išmanusis laikrodis”?
Išmanusis laikrodis yra nešiojamas įrenginys, kuris, be laiko rodymo, siūlo įvairias išmanias funkcijas, pavyzdžiui, pranešimų gavimą, sveikatos stebėjimą ir daugelį kitų.

Kodėl “Fossil” nusprendė pasitraukti iš išmaniųjų laikrodžių rinkos?
“Fossil” nurodė strateginį sprendimą, pagrįstą besikeičiančia pramonės aplinka ir noru sutelkti dėmesį į pagrindines įmonės stiprybes.

Paaiškinimai naudotų terminų

  • Strateginis sprendimas – tai ilgalaikis planas arba pasirinkimas, kuris yra atliekamas siekiant pasiekti įmonės tikslus.
  • Atnaujinimai – programinės įrangos pakeitimai ar patobulinimai, kurie yra teikiami siekiant pagerinti produkto veikimą ar pridėti naujas funkcijas.
  • Pagrindinės stiprybės – tai sritis ar veiklos, kuriose įmonė turi didžiausią patirtį, kompetenciją ir konkurencinį pranašumą.