Pittsburgh Post-Gazette svetainės techninė analizė

Pittsburgh Post-Gazette svetainės techninė analizė

Santrauka: Šiame straipsnyje analizuojamos Pittsburgh Post-Gazette internetinės svetainės techninės funkcijos ir jų įtaka vartotojų patirčiai. Atlikta giluminė svetainės struktūros, navigacijos bei reklamos įtaigumo analizė, ypač akcentuojant priemonių, tokių kaip puslapio analytics ir reklamos kodai, integraciją svetainėje.

Pittsburgh Post-Gazette, ilgamečiai leidiniai, nuolat atnaujina ir tobulina savo internetinę platformą, siekdami užtikrinti kuo geresnį naudojimosi patogumą ir pritaikyti turinį prie vartotojų intereso. Vienas iš būdų tai pasiekti – išmanios analitikos ir vartotojų įsitraukimo įrankiai, kurie leidžia leidiniui suprasti skaitytojų elgseną bei pateikti jiems aktualią ir jų poreikius atitinkančią reklamą.

Ankstesniu laikotarpiu svetainėje buvo integruotos įvairios skriptų šaltiniai, kurie turėjo įtaką atvaizdavimo greičiui ir prisitaikymui prie vartotojo intereso. Pavyzdžiui, analitiką suprantantys skriptai, “pg.analytics.aam” ir “pg.analytics.civicscience”, padėdavo įgauti gilesnį įžvalgumą apie tai, kaip vartotojai sąveikauja su svetainės turiniu, tuo pat metu užtikrinti asmeninę, pritaikytą vartotojų patirtį.

Taip pat buvo naudojamas kiti įrankiai, tokie kaip Admiral Measure ir Admiral Engage, kurie prisideda prie efektyvios reklamos strategijos kūrimo, padedant nustatyti aktyviai mokančius naudotojus ir tokiu būdu optimizuojant reklamiškai orientuotas svetainės dalis. Tačiau kai kurios analitikos funkcijos buvo pašalintos, tai rodo svetainės plėtotųjų pastangas laikytis naujausių privatumo standartų ir teikti patrauklų turinį be per didelio naudotojų stebėjimo.

**DUK skyrius**

Kokia analizė atlikta Pittsburgh Post-Gazette internetinėje svetainėje?
Atlikta giluminė analizė apima svetainės struktūros, navigacijos ir reklamos įtaigumo vertinimą. Ypač išskiriami išmanieji analytics įrankiai ir reklamos kodų integracija.

Kam Pittsburgh Post-Gazette naudoja išmaniąsias analitikos priemones?
Išmaniosios analitikos priemonės naudojamos suprasti skaitytojų elgseną ir pateikti jiems atitinkamą bei jų poreikius atitinkančią reklamą.

Kokius įrankius naudojo svetainė ir kokios jų funkcijos?
Naudojoti įrankiai, tokie kaip “pg.analytics.aam”, “pg.analytics.civicscience”, Admiral Measure ir Admiral Engage, padėdavo suprasti vartotojų sąveiką su svetaine ir optimizuoti reklamos strategiją, nustatyti aktyviai mokančius vartotojus.

Ar buvo pašalintos kai kurios analitikos funkcijos? Jei taip, kodėl?
Taip, kai kurios funkcijos buvo pašalintos, atsižvelgiant į naujausius privatumo standartus ir siekius mažinti per didelį naudotojų stebėjimą.

**Pagrindinių terminų apibrėžimai**

Analytics – duomenų analizės procesas, kurio metu iš įvairių šaltinių surinkta informacija apdorojama norint geriau suprasti vartotojų elgseną, atlikti įžvalgas ir priimti pagrįstus sprendimus.

Reklamos kodai – specifiniai skriptai arba kodai, kurie integruojami į svetainę, leidžiantys rodyti pritaikytą reklamą pagal naudotojo elgseną ir pomėgius.

Admiral Measure ir Admiral Engage – tai įrankiai, skirti reklamos veiksmingumui matuoti ir vartotojų įsitraukimui didinti, leidžiantys svetainėms nustatyti mokančius naudotojus ir optimizuoti reklaminius pasiūlymus.

**Susijusių nuorodų pasiūlymai**

Jei norite sužinoti daugiau apie duomenų analizę ir privatumo standartus, apsilankykite šiuose tinklalapiuose:
Privacy.org – Bent jau kada nors esate girdėję privatumo klausimais užsiimantį tinklalapį.
Adobe Analytics – Dažnai naudojama analizės priemonė, kuri suteikia detalią informaciją apie vartotojų elgseną ir jų sąveiką su turiniu.