Šeimyninio ūkio atstovai iš Iliuzijaus bus parodyti Super Bowl metu

Šeimyninio ūkio atstovai iš Iliuzijaus bus parodyti Super Bowl metu

Pasirengimas didžiojo Super Bowl XVIII finalo transliacijai, kuris įvyks sekmadienį, vasario 11 d., 5:30 v.v. CBS kanale, suteiks vienai Iliuzijaus valstijos fermerų šeimai ypatingą galimybę atsidurti šviesos spinduoliuose. Woodford apygardos Leman ūkis, kuriam vadovauja trečios kartos šeimininkas Chad Leman, bus pristatytas regione skambančioje televizijos reklamoje. Reklama sukurta bendradarbiaujant su „Illinois Farm Families“ (IFF) – organizacija, kuri jungia Iliuzijaus valstijoje veikiančias žemės ūkio produktų grupes. Su šiuo žingsniu IFF siekia sustiprinti suvokimą, kad šeimos yra svarbi žemės ūkio dalis, ir paneigti klaidingą įsitikinimą, kad dauguma ūkių priklauso korporacijoms arba yra užsienio nuosavybė.

Reklamoje Lemanas bus vaizduojamas kartu su savo šeima ant jų šeiminio ūkio, kuris yra taip pat išaugo iki didelio masto verslo, tačiau vis dar išlieka šeimos nuosavybėje. IFF kampanija „We Are The 96“ atspindėjo faktą, kad 96 procentai Iliuzijaus šeimininkų vadovaujamų ūkių išlieka šeimos rankose.

Tokiu būdu reklama siekia kurti pasitikėjimą ūkininkais, atskleisdama, kad šeimos prižiūri maisto tiekimo sistemą bei užtikrina, kad vartotojams būtų tiekiamas sveikas ir maistingas produktas. Chad Lemanas, be ūkininkavimo, buvo aktyvus visuomenėje, daugelį metų atstovaudamas vietinės bažnyčios vyresniesiems bei dirbdamas mokyklos valdyboje, taip pat praeitais metais baigė kadenciją Iliuzijaus kiaulių augintojų asociacijos prezidento poste.

Super Bowl metu, milijonai žiūrovų turės progą pamatyti šią skatinančią pasitikėjimą bei tradicijų ir šiuolaikiškumo dermę vaizduojančią reklamą.

DUK apie Super Bowl XVIII reklamą ir Illinois Farm Families organizaciją

Kas yra Illinois Farm Families (IFF)?
IFF yra organizacija, jungianti Iliuzijaus valstijos veikiančias žemės ūkio produktų grupes. Ji skatina žemės ūkio supratimą ir teikia žinias apie šeimos ūkius.

Kokiu tikslu IFF reklama bus rodoma per Super Bowl transliaciją?
IFF reklamos tikslas yra sustiprinti suvokimą, kad šeimos yra svarbi žemės ūkio dalis ir pakeisti klaidingą nuomonę, kad dauguma ūkių priklauso korporacijoms arba yra užsienio nuosavybėje.

Kas yra Leman ūkis ir kaip jis pristatomas reklamoje?
Leman ūkis yra šeiminis ūkis Woodford apygardoje, vadovaujamas trečios kartos šeimininko Chad Lemano. Reklamoje šeima vaizduojama ant jų ūkio, kuris išliko šeimos nuosavybėje nepaisant to, kad išaugo iki didelio masto verslo.

Kaip ‘We Are The 96’ kampanija susijusi su šeimomis valdančiomis ūkius?
‘We Are The 96’ kampanija atspindi faktą, kad 96 procentai ūkių Iliuzijaus valstijoje išlieka šeimos rankose, pabrėždama šeimos ūkininkavimo svarbą.

Kokie yra Leman ūkio šeimininko Chad Lemano visuomeniniai nuopelnai?
Chad Lemanas, be ūkininkavimo, buvo aktyvus visuomenėje: atstovavo vietinės bažnyčios vyresniesiems, dirbo mokyklos valdyboje ir neseniai baigė kadenciją Iliuzijaus kiaulių augintojų asociacijos prezidento poste.

Kada ir kur bus rodoma IFF reklama?
IFF reklama bus rodoma per Super Bowl XVIII finalo transliaciją, sekmadienį, vasario 11 d., 5:30 v.v. CBS kanale.

Pagrindinės sąvokos:
Super Bowl: Amerikietiškojo futbolo profesionalų lygos NFL finalo rungtynės, yra vienas stambiausių sporto renginių JAV.
We Are The 96 kampanija: IFF inicijuota kampanija, kuri akcentuoja, kad didžioji dalis Iliuzijaus valstijos ūkių yra šeimos rankose.
Ūkininkavimas: Žemės ūkio veikla, kuri apima maisto ir kitų produktų auginimą bei priežiūrą.

Susijusių nuorodų pavyzdžiai:
– Žemės ūkio organizacijos: agriculture.com
– Super Bowl informacija: nfl.com
– Ūkininkų ir jų šeimų palaikymo grupės: farmbureau.com